Tuesday, February 19, 2008

イタリアへ いった ことが ありますか。



イタリアへ いった ことが ありますか。わたしは ごかい イタリアへ いった ことが あります。ふゆやすみに かぞくと イタリアへ いきました。
この ところを しって いますか。
こたえく ださい。


すみませんが びょうきです。 そして、 つかれました。
Unfortunately, this is going to be a short post. However, I will include more pictures from my most recent trip to Italy and discuss some of the early Italian art (1300-1600). The theme of my spring semester’s blog will be my experience in Italy and early Renaissance art. So if you love Italy, as well as its art, culture, food, fashion, football (Juventus! Roma? Lazio?) and people, see you next time.



1 comment:

Ayumi said...

こんにちは!私はBunkyo UniversityのAyumiと言います。3がつ3にちにColumbia Universityをおとずれます。

イタリアいいですよね!今、わたしがいちばん行ってみたい国です!