Monday, January 28, 2008

わたしの りょこう

ふゆやすみに かぞくとイタリアへ いきました。とてもびじゅつかんへいきました。てんきは さむかつたです。つかれましたが, あそびました。わたしは ごかい イタリアへ いきました。イタリアの びじゅつは きれいです。そしておもしろいです。イタリアの りょうりはおいしいですが, たかいです。(As you have already discovered, my account of our family trip to Italy seems to have been written by a 5-year-old. So if you are really interested, just ask me about it when I am in a friendly mood.)

1 comment:

Anonymous said...

now I see it!